Nieuczciwa reklama negatywna – promowanie lokali w portalu internetowym
Reklama jest nie tylko dźwignią handlu, ale również przedmiotem regulacji prawnych. Zgodnie z przepisami ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji reklama
Czytaj dalejReklama jest nie tylko dźwignią handlu, ale również przedmiotem regulacji prawnych. Zgodnie z przepisami ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji reklama
Czytaj dalejKonkurencja o klienta jest nieodłącznym elementem gospodarki rynkowej i zwykle przyczynia się do dostarczenia klientowi jak najlepszej usługi za jak
Czytaj dalejJednym z czynów nieuczciwej konkurencji stypizowanych w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jest mylne oznaczenie przedsiębiorstwa, które może wprowadzić konsumentów
Czytaj dalejKwestia rozkładu ciężaru dowodu w postępowaniu cywilnym ma niezwykle istotne znaczenie, a brak sprostania wymogowi udowodnienia pewnych okoliczności przez stronę,
Czytaj dalejSkutkiem ubocznym pandemii koronawirusa zarówno w Polsce, jak i w innych krajach, jest nasilenie się na rynku praktyk, które mogą
Czytaj dalejProblematyka nieuczciwych praktyk w okresie pandemii znalazła się w kręgu zainteresowań Komisji Europejskiej, która wraz z siecią organów ochrony konsumentów
Czytaj dalejObserwowana od rozpoczęcia pandemii COVID-19 tendencja do posługiwania się w komunikatach reklamowych bardziej lub mniej sugestywnymi nawiązaniami do walki z
Czytaj dalejSezon na krajowe owoce i warzywa w pełni. Dla wielu konsumentów pochodzenie tego rodzaju produktów z rodzimych upraw ma decydujące
Czytaj dalejKwestia właściwego oznakowania produktów spożywczych ma istotne znaczenie w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. Okazuje się jednak, że w
Czytaj dalejDostawca energii elektrycznej prezentował na swojej stronie internetowej własną taryfę cenową oraz zestawiał ją z taryfami innych lokalnych dostawców. Okazało
Czytaj dalej