Greenwashing w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Greenwashing to innymi słowy nierzetelny marketing ekologiczny, czyli zjawisko polegające na wywoływania u klientów mylnego wrażenia, że oferowane im produkty
Czytaj dalejGreenwashing to innymi słowy nierzetelny marketing ekologiczny, czyli zjawisko polegające na wywoływania u klientów mylnego wrażenia, że oferowane im produkty
Czytaj dalejWraz z postępującą modą na życie w zgodzie z naturą przedsiębiorcy coraz częściej zachęcają klientów do nabywania towarów lub korzystania
Czytaj dalejKrąg podmiotów, które mogą dopuścić się czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z 16 kwietnia 1993
Czytaj dalejW toku zatrudnienia u danego pracodawcy pracownik ma dostęp do szeregu informacji, które stanowią tajemnicą przedsiębiorstwa. Jednocześnie zdobywa wiedzę i
Czytaj dalejZasada swobody umów umożliwia stronom stosunku prawnego przyjęcie rozwiązań ograniczających w określony sposób zakres działania jednej z nich i obwarowanie
Czytaj dalejCoraz więcej przedsiębiorców decyduje się na promowanie swoich produktów lub usług przy pomocy tzw. influencerów. Zarówno przedsiębiorcy, jak i
Czytaj dalejSąd Krajowy w Karlsruhe w wyroku z 21 marca 2019 r. stwierdził, że influencerzy publikujący na instagramie i w innych
Czytaj dalejWyższy Sąd Krajowy w Celle wydał 8 czerwca 2017 r. wyrok, w którym uznał, że duża niemiecka sieć drogerii dopuściła
Czytaj dalejWyższy Sąd Krajowy w Berlinie w wyroku z 08 stycznia 2019 r. wyraził stanowisko, że nie każdy wpis influencera, który
Czytaj dalejWyrokiem z 6 grudnia 2018 r. Trybunał Konstytucyjny orzekł, że art. 2861 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo własności przemysłowej
Czytaj dalej