Polski Akt o Dostępności – nowe standardy równego dostępu do produktów i usług
28 czerwca 2025 r. weszła w życie polska ustawa o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty
Czytaj dalej28 czerwca 2025 r. weszła w życie polska ustawa o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty
Czytaj dalejNa podstawie przepisów ustawy Prawo farmaceutyczne obowiązujących od 2012 r. apteki i punkty apteczne objęte zostały zakazem reklamy. Udostępniane publicznie
Czytaj dalejSystemy używające sztucznej inteligencji odgrywają coraz większą rolę w naszym codziennym życiu. Wiąże się z nimi jednak również szereg zagrożeń,
Czytaj dalejW wyroku z 27 lutego 2025 r. w sprawie C-203/22 Trybunał Sprawiedliwości UE zajmował się kwestią zautomatyzowanej oceny zdolności kredytowej
Czytaj dalejPortal Prawa Konkurencji „Unfair Competition & Compliance Law Portal” działa już od 10 lat. Projekt, którego celem od początku było
Czytaj dalejCo reguluje unijne rozporządzenie P2B? Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1150 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie
Czytaj dalejBrak wykazania rzeczywistego używania znaku towarowego może skutkować jego unieważnieniem. Przekonała się o tym firma zarządzająca znakami towarowymi sieci fast-food
Czytaj dalejTrudno znaleźć kogokolwiek, kto nie zwrócił w ostatnim czasie uwagi na nasilone zjawisko agresywnych akcji reklamowych dwóch dużych sieci handlowych
Czytaj dalejW wyroku z 10 listopada 2022 r. Sąd Rejonowy w Neumarkt (Bawaria) rozstrzygnął spór między konsumentem a przedsiębiorcą dotyczący dopuszczalności
Czytaj dalejZarówno w polskim, jak i w niemieckim orzecznictwie pojawia się regularnie problematyka stosowania przez przedsiębiorców tzw. reklam „przynęt”. Oba systemy
Czytaj dalej